donderdag 2 november 2017

Welkom :)

Welkom!

Na maandenlang twijfelen heb ik dan toch de knoop doorgehakt: "Ik begin te bloggen".
Ik merk dat het aanmaken van een instagramprofiel mij veel inspiratie geboden heeft en het is ook fijn te merken dat ik af en toe eens iemand inspireer. Hopelijk gaat er bij deze een nog bredere wereld voor mij open :)

Het laatste zetje dat ik nodig had kwam er afgelopen zaterdag,  Marieke trok me na een gezellige "stofshopnamiddag" over de streep. De afgelopen dagen heb ik haar bestookt met massa's vragen over het hoe en wat van blogspot (een ict'er ben ik duidelijk niet) die ze steeds met veel geduld beantwoordde :)

Marieke: Laat me maar weten wanneer we eens op mijn kosten taartjes gaan eten bij les lisettes ;)

Ik wens jullie allemaal veel leesplezier en hopelijk kan ik jullie een beetje inspireren!

Liefs,

Inge


Geen opmerkingen:

Een reactie posten