donderdag 23 augustus 2018

Groentenzakjes voor team Jurgen

Een klein jaar geleden leerde ik Sarah virtueel kennen via deze blogpost. Ik klikte door naar IG en werd 1 van haar volgers. Zo zag ik hoe haar man Jurgen kanker kreeg en weer overwon... Ik zag ook een vrouw waar ik enorm veel respect voor had: ze ontwierp speciale t-shirten voor haar man zodat die niet die lelijke ziekenhuisschorten moest aandoen, ze maakte aan het einde van het ziekenhuistijdperk cadeautjes voor iedereen die Jurgen goed verzorgd had en om de periode helemaal af te sluiten besloot ze een team bijeen te zoeken om mee te doen aan levensloop Edegem (tvv kankeronderzoek) en alsof dat nog niet genoeg was begon ze groentenzakjes te naaien om haar eigen team nog meer te sponseren.

Die zakjes verkochten zo goed dat de vraag amper bij te houden was; ik was zo onder de indruk van haar en haar ideeën dat ik besloot voor te stellen om een avond te komen helpen. Dat voorstel werd in dank aanvaard en ergens in juni leerde ik Sarah persoonlijk kennen; het was een gezellige avond waarbij er enkele setjes vanonder de machine rolden en er geopperd werd om een naaidag te doen... De vraag waar duurde hoop en al een half uurtje!!! Atelier in 't leerke stelde meteen hun deuren open en de workshopruimte mocht gerust enkele keren kosteloos ons terrein worden.

De eerste naaidag was ik niet aanwezig wegens werken maar de tweede wel en dat werd een topeditie!!! Liesbeth, Ann, Annemie, Ilse, Liesbeth, Christel en ik lieten het beste van onszelf zien en 43 setjes waren een feit 😎





Voor wie er eentje wil kopen raad ik de verkoopspagina aan :)
Voor wie er zelf eentje voor zichzelf of voor team Jurgen wil naaien raad ik Sarah haar tutorial aan.
Voor wie ook een naaidag wil meedoen heb ik goed nieuws: 8 september is er weer een editie, je leest hier meer daarover 😉
Voor wie stof wil doneren: Je kan bij Atelier in 't leerke stof kopen en bij mededelingen achterlaten dat het tvv team jurgen is :)
En er is meer: iedereen is welkom op levensloop Edegem (29 en 30 september) om voor ons te komen supporteren, mee te stappen of iets zelfgemaakt (we hebben meer dan enkel groentenzakjes) te kopen. Wie er niet geraakt en toch wil sponseren... Met deze link sponser je mij en dus ook team Jurgen (sponseren kan al vanaf 1 euro)
Ook na levensloop zal de zakjesverkoop verder gaan en zullen er nog naaidagen komen... Jurgen herviel een kleine maand geleden, voor hem en alle anderen die getroffen worden door deze ***ziekte gaan we door!

Patroon: zelf getekend door C'est Saar
Stof: Restjes, gekregen meters uit vrienden hun voorraad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten