donderdag 20 september 2018

Seronera - De laatste nieuwe parel van sansahash

Liefde op het eerste gezicht... Ik kan het niet anders omschrijven; ik was meteen enthousiast bij het zien van het eerste jongenspatroon (eigenlijk unisex) van Sansahash... Onder de foto stond een oproep voor testers en lucky me ik mocht als één van de eerste deze parel vanonder mijn machine doen rollen :)

Er zijn 2 versies: de sporty en de lange versie. 
Bij de eerste test maakte ik de sporty versie. Hoewel ik enorme fan ben van het model vond ik hem bij mijn eigen zoon toch niet zo mooi; hij kwam veel te kort.
Ik besloot de rits er niet meer in te zetten en opnieuw te beginnen. 

Deze keer ging ik voor de lange versie en dat was veel beter :)
Ik maakte ook de optionele duimgaten waar Sep enorme fan van is <3





Hoewel ik de trui super vind mis ik wel de brede boord van de sportyversie een beetje. Gezien Sep weer een pak gegroeid is en er enkele truien uit de kast zijn verdwenen besloot ik voor hem nog een lange versie te maken met de boord van de sportyversie aan. Bij deze maakte ik de zakjes ook in een contrasterende kleur wat het geheel wel een extraatje geeft. De duimgaten vergat ik maar ik overweeg wel om de mouwboorden er nog af te halen om alsnog van duimgaten te voorzien.




Zoals je kan zien; zeker een vestje dat een plaats op de "to sew - lijst" verdient !

Je kan het patroon hier aankopen met korting :)

Tijdens de promotour wordt er ook elke dag een gratis patroon weggegeven!
Laat bij  en bij Sansahash een reactie achter en je maakt kans om te winnen :) 


Om je kansen te vergroten kan je ook:

Meedoen via mijn instagramaccount.

Een reactie achterlaten bij de andere blogsters van vandaag:



Stof: Dinosaurussen en boordstof van atelier in 't leerke
         Maples en boordstof overgekocht van een vriendin 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten