zaterdag 15 december 2018

Magische Babette

A closet full of magic...
Voor de meesten onder jullie klinkt dat allicht onbekend maar daar zal de komende dagen, weken, maanden verandering in komen :)
Dit heerlijke concept van Larth gaat volgens mij één van de toppers van 2019 worden <3

A closet full of magic is een reeks met magische patronen. Elke patroon is gebaseerd op een disneyfilm; de patronen zijn moderne versies van een disneypersonage.
Het eerste patroon "Babette" komt vandaag op de markt; de volgende kan je in de loop van 2019 verwachten :)
Babette(s) zijn de personages die in het begin van de film in zwijm vallen voor Gaston. De echte disneykenner heeft ondertussen al begrepen dat "Belle en het beest" de spits afbijt.
Voor mij is deze speelschique jurk/blouse met meerdere kraag en mouwopties (deze opties zijn allemaal topasbaar op de jurk en de blouse) meteen een schot in de roos!

Toen Qwinta (de vrouw achter Larth) me vroeg om mee te werken aan de release van deze leuke reeks had ik meteen een idee van hoe mijn versie er zou uitzien en waar ik mijn foto's zou gaan trekken :) Ik baseerde mijn Babette op mijn favoriete scene uit de film; het laatste beetje afstand  tussen Belle en haar beest die op enkele seconden helemaal wegsmelt <3

Voor mijn versie koos ik de gebogen hals en 3/4e mouwen met ruffles. 






De Babette is geen snel klaar project maar dat wil niet zeggen dat het een moeilijk project is. De handleiding is enorm duidelijk waardoor iedereen die beschikt over basiskennis deze jurk zonder moeilijkheden kan maken :)

Wie meer wil weten, Larth haar eigen prachtige versies wil zien of het patroon wil kopen kan best even doorklikken naar hier :) Op haar splikspinternieuwe website vind je alle info die je zoekt en nog veel meer :)

Patroon: Babette Van Larth
Accessoires: Ketting en armband van bij Minithings

Geen opmerkingen:

Een reactie posten