maandag 26 februari 2018

Eindelijk te koop !!!

Twee maanden geleden schreef ik al een blog over mijn test van de Elisabethjurk; ik deed toen mee aan de tweede testronde... Ondertussen volgde er ook de derde testronde en ja hoor; de jurk staat helemaal op punt :)

Gezien Judith al haar energie in haar organisatie steekt is er nog geen website maar je kan het patroon kopen op hun facebookpagina of via mail (vanHtotR@gmail.com); voor slechts 7.50 euro is de digitale versie van jou... Kan je niet naaien maar wil je ook zo een leuke jurk? Dat kan :) Voor amper 30 euro wordt er een jurkje op maat gemaakt en gaat er ook een jurk naar het goed doel!


Ik heb genoten van samen met een groep toffe vrouwen in het testteam te zitten en kijk er al naar uit om binnenkort de katoenen versie mee op punt te zetten, het spreekt voor zicht dat ik jullie op de hoogte hou als ook die op de markt komt <3








Ik mocht deze foto's gebruiken van mijn medetesters gebruiken :)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten