maandag 1 januari 2018

Grafische surfplanken

Toen "stof voor durf-het-zelfers 3" enige tijd geleden uitkwam wist ik meteen dat ik hem wou hebben. Ik heb het eerste en tweede boek en het kon niet anders dan dat ook dit boek weer een geweldig exemplaar zou zijn. Ik besloot het niet meteen te kopen want "Dan weet ik tenminste wat te vragen voor mijn verjaardag". Nu jah... Mijn verjaardag is pas volgende maand maar het boek is al in huis :-p Het was toch een beetje gemeen tegenover mezelf om naar die mooie creaties te kijken en ze zelf nog niet te kunnen maken :-o

In dit  boek sprong de grafische trui er meteen heel hard uit! Eenvoudig met een speciale touch, zoals ik het graag heb :)
De vorm van de patroondelen en de manier van in elkaar zetten was wel even heel gek, ik ken haast geen enkele andere trui die op zo een vernuftige manier in elkaar moet gezet worden (je moet echt een geniaal brein hebben om dit te kunnen bedenken). Gelukkig was het ineensteken makkelijker dan het leek, op een half uurtje stak de trui perfect in elkaar :)

Sep en ik vonden het resultaat alvast geweldig :)

 Ik moet er alvast niet bij zeggen dat de foto's al enige tijd geleden genomen zijn :-p




Patroon: Grafische trui uit "stof voor durf het zelvers 3"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten