maandag 28 mei 2018

De grote Sepdag

13 mei 2018... De dag waarop mijn papa 65 werd <3 

En toch was hij niet het grootste feestvarken van die dag; mijn papa gaf met veel plezier "zijn dag" af aan zijn favoriete (en enige) kleinzoon... Hij kon zich geen betere verjaardag indenken dan 1 waarop zijn kleinkinderen genieten. En dat deed Sep :)

Sep zijn papa en ik zijn uit elkaar; we kozen er wel voor om het feest samen te doen... We hebben hem samen op de wereld gezet; hoe stom zou het zijn om zo een mijlpaal dan apart te gaan vieren? Zo een lentefeest voorbereiden brengt wel wat met zich mee (en we kozen al iets eenvoudig). Er moesten ook wel wat compromissen worden gevonden. Neal had stokpaardjes en ik ook :) Ik wilde perse sep zijn outfit maken en de fotograaf voor de shoot kiezen :-p Daartegenover stond dat Neal de stof grotendeels mocht bepalen alsook de stijl van de uitnodigingen en bedankkaartjes! 

Neal stuurde me enkele stoffen door waaruit ik dan de finale keuze mocht maken. Ik zocht een bijpassende stof voor de rest van de outfit. 
Ik ging voor een complete zonen 09 outfit:
-Een theo met korte mouwen.
-Een Cisse met korte pijpen en de allersimpelste tailleband (Sep is nogal lui bij broeken aan en uit te doen dus dit vindt hij zelf het aangenaamste). Ik maakte paspel uit de stof van het hemd en verwerkte die in de short.
-Een Jack met opgestikte zakken en als voering eveneens het hemd van de stof.
Het geheel ziet er iets klassieker uit dan ik eerst voor ogen had maar het heeft veel blauw en Sep is er bijgevolg zot van :)

In het midden van de paasvakantie, op een prachtig mooie dag trok ik met mijn naaimaatje en Sep naar planckendael voor foto's; het is één van Sep zijn favoriete plekken dus de ideale shootplaats :) Planckendael biedt ook veel mogelijkheden om speelse foto's te trekken. De foto's werden ronduit prachtig <3 (En dat is geen evidentie met een zoon die een hekel heeft aan poseren) Dank u Sofie!!!









Door het goede weer hebben we de vest op het einde enkel voor de show even bovengehaald :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten