vrijdag 10 november 2017

Monochrome Fons: match made in heaven!

Dat ik verzot ben op de Siendress kon je hier al lezen.
Die geweldige Siendress heeft een broertje: de Fonssweater... Een prachtig patroon dat ik wel wilde gebruiken voor een sweater voor de dames!
Trix stond er zo geweldig mee dat ik al snel wist dat er meerdere versies zouden komen :) Ik liet me gaan op de site van Het leerke en niet veel later waren Trix en Sien 6 sweaters rijker :)


Mijn extreem eigenzinnige kwajongen gaf haar eigen touch aan één van haar sweaters... 




De aandachtige lezer (en ook de onaandachtige lezer) gaat bij de volgende foto's vermoeden dat "de papa de kinderen heeft aangekleed". Maar nee hoor, deze foto's zijn getrokken op een vrijdag en vrijdag is kiesdag; dan mag Sien volledig kiezen wat ze wil dragen :) Altijd leuk als ze dan iets zelfgemaakt uit de kast neemt :)



Patroon: Fonssweater van Wensje
        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten